کمی دلنوشته{11}

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

وقتی چند تا کوتاه فکر. معنی محبت و دل سوزی رو از عشق و علاقه تشخیص نمیدن وضع بهتر از این نمیشه ..!

#

#

#

دنیا مثل شهربازی شده ، جایزه بازی با آدما ، یه عروسک دیگست !

#

#

#

عزیزم چه زیبـا اجرا میکنـی خط به خط تمام گفتــــه هایم را خواســـته هایم را هه !!!!! امـــــا برای دیگری!

#

#

#

دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم”ها … تمامشان تاریخ مصرف دارند …

#

#

#

هرکی ازم سراغت رو میگیره نمیگم وجود نداری ، میگم وجودش رو نداشتی … !

#

#

#

لیـــاقــت مــی خواهــد
بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ
بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــی ریـــزد
تعجـــب نکــــن !!
در بی لیـــــاقتی تـــو شکـــی نیـــست
اینجـــا دلیـــل بــودنـــت میـــان بغــــض هــــایـــم
خــریتـــــ خـــودم اســـت نـــه لیـــاقــــت تــــو …!

#

#

#

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم …

 

#

#

#

علت سقوط ناگهانی من از چشم هایت را فقط باید در جعبه سیاه دلت جستجو کرد …

#

#

#

گفتم حتما خیری … استخاره ات نکردم ! .

#

#

#

میگی این یکی با بقیه فرق داره ؟؟؟ اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه …

 منتظر نظراتون هستما

خدا بیشترش کنه


|شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A